Mirayinannesiiii Kızım 7 Nisan’da 2 yaşına girdi ebemiz 2 ay önce doğum gününde getir kutlayacaksan ertesi gün getir aşısını yapalım dedi ama ben tamamıyla unuttum p.tesi götüreceğim 4 gün geç olacak aşısını sizce bişey olur mu sevgili anneler 😒