Ygmr_dmr06 Sma mama kullanıyorum ama kilo aldırmıyor Kızım 6 ayına girecek 5 aylıkken 6200 dü kilosu aptamile geçmek istiyorum memnunmusunuz çok gaz oluyo diye duymustum
614408eoa Ygmr_dmr06 her mama her bbege gelmiyor deneyerek anlarsınz ancak ben 2 cocgma da aptamil kullanıyorm yaradı memnunum gaz problemimz de yokk 3 aylk kück kızm 6 buck kilo
1prensannesi06 Ygmr_dmr06 biraz gaz yapıyor ama doğduğundan beri kullanıyorum memnunum bi deneyin isterseniz :)