Aroske Arkadaşlar aktif bebek kullanyrm bebeğim 5 aylık kaka yapınca kıyafeti batıyor zıbını pijaması neden oluyor acaba kafayı yedim artık
tugbao Aroske o yuzden buyuk ihtimalle. biz de erken gectik. yine 3 takmaya devam ettim. baktim bi sure sonra sikmaya basladi oyle 4e gectim. sorun yok su an :)