Funda07 çok hareketli olmadığı kundak vs yaparsın uyuturken ama uyanıkken kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu badi altına çoraplı pijama ince olanlardan bir de onun üstüne normal pijama altı giydir yeter ama kucağa falan aldığınız da yelek vs. Giydirin cokda sarıp sarmalamayin bende Antalya da yaşıyorum hava açık olunca yeleği çıkartın hafif soğuyunca yeleği tekrar giydirin malum gün içinde 4 mevsim yaşıyoruz 😂