Kizlar oğlum 3 aylık 2 kere katıldı ağlamaktan nefesini tuttu tedirgin olduk noroloji gittik gelim testi,usg ve uyku ee istedi özel hastane. Gelişim vs şükürler olsun usg de öyle. Eeg kaldı ama oğlum o ortamdan vs cok korktu tedirgin oldu hep ağladı eeg yaptirmasam oğlumu takip edeyim diyorum. Bu konuda fikir verir misiniz