Hamılelıgımden once asla koltuk altım terlemezdı hamılelık donemımde basladı kızım 18 aylık oldu hala devam edıyor oncelerı baskalarında gorurdum ıgrenırdım kıyafetınde ıslak ıslak sımdı kendımde oyle oldu bu ıslaklıgı gıderıcek kıyafete cıkmıcak olan bıldıgınız bır roll on varmı kullanıp denedıgınız faydasını gordugunuz bu durumdan nefret etmeye basladım bu yuzden renklı kıyafet gıymek bıle gıyemıyorum