Merhaba sevgili anneler benim biri 7 aylık diğeri 20 aylık iki bebeğim var 20 aylık oğlum kızım doğana kadar gayet iyi yiyen bir bebekti ama doğmasına bir hafta kaladan itibaren yemeyi bıraktı ve tamamen emmeye başladı yese bile çok az yiyor. Muhtemelen psikolojik bu durum diye düşündüm hiç Bi zaman onu etmeden mahrum bırakmadım her istediğinde emzirdim ikisini aynı anda emzirdigim zamanlar dahi oldu şimdi 4 ay sonra emzirmeye sonlandırmak gerekiyor ama hiç ayrılacakmis gibi gelmiyor .bu konuda deneyimi olan veya fikir verebilecek olan varsa lütfen yazsin