Diva Sizi çok fazla yıpratıyorsa bırakın 5 ay çok iyi bir süre. Biz de başından beri yaşıyoruz. 6 aylık oldu hala bayılmıyor memeye ama iyi kötü emiyor. Benim sütüm hep az bir de 5 dakika emiyor en fazla bir tarafı artık. 5. ay gibi ben de saldım. Önceleri her öğün emzirmeye çalışıyordum ama artık günde 3 kez emziriyorum, mızmızlanmaya başlayınca da zorlamıyorum bırakıyorum ve ben de o da daha mutluyuz. Covid olduk 5 aylıkken, ben hep önce ben olurum oğlum benden antikor alır sütümle hafif atlatır diyordum ama önce o covid oldu bana bulaştırdı. Benden de burada okuduğum çoğu full anne sütü alan bebekten de daha hafif atlattı.