Kızlar 2 haftadır para biriktirmeye başladım 250 TL oldu şimdi size bi fikir danışacam. 1500 lira çeyrek olmuş sizce biriktirip altın mı almalıyım yoksa altın bileklik veya kolye mi alsam hangisi daha mantıklı? Ben evlendiğim ay altınlarımı verdim eşim dükkan aldı borcumuz yok çok şükür zoruma gitmiyor bu yüzden. Ama hiç altın kolye filan takamadım düğünde bayramda filan. Bi yanım çeyrek al koy köşede dursun diyor bi yanım da kolye al hevesini gider diyor.