2 yaşında kızım var tükürüklerini parmağıyla alıyor yüzüne kollarini sürüyor 1 haftadır düzenli olarak yapmaya başladı sizce bi doktora gitmelimiyiz geçici birsey mi alışkanlık yapmasını istemiyorum mikrop kapacak diye korkuyorum tecrübeli annelernm sizce ne yapmalıyım?