LadyMarmalade İftar yemeğini firinda yapacağım ama iftara kadar soğur haliyle. Firinda isitilabilir mi? Isitiliyorsa hangi ayarda ve kaç derecede?
tenceretavakuskana LadyMarmalade uc dort saat kadar hep ılık kalıyo aslında fırından cıkmazsa kolay sogumaz ama yapacagınız yemegede baglı olablır tabı fırında yemek ısıtmadım hıc ben ama max 100 derecede falan ısınır dıye dusunuyorm on on bes dk yeterkı olur sulu yemekse
Noname21 LadyMarmalade her zaman yaptığım sey ama düşük ısıda biraz erken acın özellikle et yemekleri zor ısınıyor dışı ısınıyor içi kalıyor o yuzden az acın heryeri isinsin
LadyMarmalade _tospikannesi yanına aperatif birseyler hazırlayacağım yemek çıksın en azindan aradan demiştim
tenceretavakuskana LadyMarmalade ben fan da kullanıyorm genelde pısırırkende esıt pıssın dıye fırınınıza baglı ama fan daha uygun bence alt ust olursa altı yanabılır veya ustu dengesız kalır
Badehandeyldz LadyMarmalade ben son yarım saat veya 45 dk kala atıyorum fırın yemeğini . Çok soğursa mikrodalgada ısıtırım çünkü tekrar fırına koyunca et sertleşiyor eğer etliyse yemek
29052021 Çokça fırın yemeği yaparım, Sürekli de ısıtırım 150 derece, yemeğe bağlı olmak kaydıyla 15 dk ila yarım saat arasında değişiyor.