Kızlar şimdi benim kız 2 aylık oldu.Geceler hem 10 gibi uyutuyordum.Şimdilerde 9da ağlamaya başlıyor uykusı geliyor.Ben biraz oyalayıp 10da uyutuyorum.Sebep de ilk günden bir düzen oluşturdum o bozulsun istemiyorum.Şimdi sorum şu;9da uyutsam gece daha az mı uyur?Yoksa bir etki etmez mi?