Elacagman1 Kızlarr 2 aylık bebeğim var ve gaz sancılarından çocuk çatlayana kadar ağlıyor 4 saat 5 saat aralıksız ağlıyo kakasını da 2-3 günde bir yapıyor bu süreci en hafif nasıl atlatabiliriz lütfen yardımcı olunnn 😢😢😢
cinarinannesiiii Elacagman1 bol bol masaj yaparak annesi karnına özellikle de ayaklarının altına yaparak yardımcı olabilirsin ona çok rahatlayacaktır emin ol
Gmomboys Sabsimplex biogaia ve kimyon rezene çayı(ebebkte aliünyazıcı sallama cayı vardı süt çayı diye geçiyor) bi de saf zeytinyağı ve içine bi cimdik kimyon ılıtıp bebeğin karnına masaj(gazı olsa da olmasa da bir rutin olarak)