zbd Kızlar doğum.uzerinden 1 yıl geçti ama benim bel ve karın ağrım nuksnetti uzun süre ayakta kalınca belimde bir ağrı ve yanma oluyor. Karnım çok ağrıyor özellikle kesinin olduğu bölüm. Temizlik yaparken koltuk falan çektim olabilir mi?