Arkadaşlar bebeğim normalde çok iştahlıydı ama 3 gündür 3-4 saatte bir mama içiyor 90 ccnin yarısını anca bitiriyor biberonunu ağzına alıp oyun yapıyor ama içmiyor. Normalde 2 saatte bir deli gibi mama isteyen bir bebek. Ellerini ağzına sokuyor sürekli. Emzik emmek istiyor devamlı. Açlığını mı hissedemiyor anlamıyorum. Çok üzüyor böyle olması. Yaşayan var mı böyle bir problemi