Irem4772 benim oğlumda bi ara çok yapıyodu onu şu an 8 ay 9 günlük hala yapıyo domates gibi kızarıyo hatta bazen boğazı acıyo öksürüyo. Hatta bu aralar bide emerken yada su içerken falan boğazından yutmadan gargara yapar gibi ses çıkartıyo bazen yapma oğlum genzine kacicak diyorum yüzüme bakıp gülüp yapmaya devam ediyo gönlü geçince ağzındakini yutuyo 😂 yani geçici bisey bu annesi korkma kendi sesini keşfetmeye çalışıyo keşfetmesi bitince başka biseyler bulucak emin ol her ay huy degistiriyo bu bebeler 😂😂