2halime Oğlum 19 aylık olmak üzere. Bugün sabah 9 u geçiyordu uyandı mesela şu saat oldu hala uyumak istemiyor öğlen 2 saatlik bir uyku yaptırırdim hep. Öğle uykusunu kaldırmanın zamanı mı geldi acaba. Siz ne zaman nasıl bıraktınız acaba
Sevgiguveen 2halime geç kalkıyor o yuzden canım gecede geç yatıyor galiba 5 e kadar enerjisi yeter bıraz dışarı çılsa yorulsa uyur belki geçer bazen inatlasıyor da olabılır .2 yaş sendurumu benim kızı da uyutcam dıye yatagına yatmıyor inatlaşıyor
Badehandeyldz 2halime 29 aylık hala uyuyor çocuktan çocuğa değişir şimdi uyumak istemez ama akşam üstü 5 gibi uykusuzluktan huysuzlanmaya başlar
3MelekAnnesi3 2halime 4 5 yasına kadar devam ettirmeyi düşünüyorum 25 yasındayım bekarken ben bile öglen uyumayı severdim daha dinc olurdum
karabiberimm 2halime bence erken benim oğlum 21 aylık 2 uyku yapıyoruz hala en az 3 yaşa kadar bir kere de olsa uyutun bence istisna günler dışında
2halime 2minnosannesi0 Evet bende erken olduğunu düşünuyorum aslında öğrenmek istedim sizlerden de teşekkür ederim.
SheShines Aslında öğle uykusunu uzun bir süre öneriyor uzmanlar. 20 aylık oğlum mutlaka hergün 2 saat öğlen uyuyor.
2halime Noname21 Bıraktırmak istemiyorum. Açıklamada da yazdım su saat oldu uyumak istemiyor acaba zamanı mı diye bursa sormak istedim. Yoksa öğle uykusu bizler içinde dinlenme vakti onlar içinde ☺️
Noname21 2halime benim kiz8m 29 aylik olmak üzere ara ara tutturuyor uyumayacağım diye 3 4 güne düzeliyor geçici bir dönem dir büyük ihtimal siz her gün yatagin götürün yine
Gamzeren13 34 aylık oğlum hala bırakmadı 8buçukta kalktı şimdi uyudu en fazla 3 saat uyuyor öğle uykusunu
2halime Badehandeyldz evet aynen öyle geç bile kaldı en geç 2 de uyurdu çünkü. Direndi Ağlaya ağlaya uyuyakaldı sonunda😪
Bulutbey 2halime bence sakın kesme öğlen uykusunu. Hem fyadlaı hem de bize vakit oluyor onlar uyurken. Oğlum 28 aylık bazen uyumak istemiyor ama yatağa yatıp oyunlar oynuyoruz. Masal vs derken gidiyor illaki. Direk uyumasını beklemek yerine oyunla vs sonuca ulaşmayı deneyebilirsiniz.
2halime Bulutbey Tabiki öyle uyuduğu zaman kendime geliyorum bende işimi yapıyorum en azından. Ağlaya ağlaya uyuyakaldı valla inatlasiyor