Mirosko 62 gün oldu doğum yapalı ama hala adet olmadm hamilede asla değilim tabiki neden olmadım acaba doktoruma perşembe gidicem kafama takıldı
Ballilokmaayse Mirosko 7 ay 6 gün oldu doğum yapalı olmadım. Doktorum 2 sene ye kadar olmayabilir emziren anneler dedi. Emzirmeyen bir arkadasım da 9. Ayın da olmuştu
Sedayvaz35 Mirosko benim kizim 2 bucuk aylik ama ben kirkim ciktiiktan 1 ay sonra adet oldum .. emzirdigim halde... kisiden kisiye degisiyor sanirim
Selinil Ben doktora sormustum 1 yıla kadar olmaması normal demişti ben doğumdan 7 ay sonra oldum merak etmeyin sorun yoktur