oglumuz01 doğduğundan beri saat başı emiyo oğlum eğer emzirdikten hemen sonra gegirtirsem gaz bagirsaklara inmeden popodan fazla gaz çıkarmıyor. Mesela 5dk m emdi 5dk sirtina pit pit yapıyorum 10dk ise 10dk. Ama ilerleyen zamanlarda gaz resmen peak yapiyo biz gaz damlasi kullandık 2.5ay sonra probiyotik kullanmaya başladık. Sanırım birazda büyüdüğünden artık hem kendi gegiriyo hem popodan gazını atiyo. Ama öncesinde çok gaz sikistiridginda ayaklarını ileri geri yapıp kalcaisnj karnjna ittiriyoduk ki gaz çıksın popodan aksi halde çığlık çığlığa uyanıyorum yavrum. 3ay 3gunluk ben gece halen emzirdigim süre kadar sırtını sivazlarim yoksa uykusu bölünüyor kivraniyo gazdan çığlık qtmasada