Lavad Merhaba 1 haftadır tedavi görüyoruz muz prinç yogurt patates probiyotik ilaçlar ve ishal maması kullanıyoruz bol su içiyor ama artık bebegim cok zayıfladı 3 kg verdi yatısta yapıldı hala gecmedi öneriniz varmı kesin çözer dediginiz
Aysegul93 Lavad ben hemşireyim ve malesef direk şak diye kesecek bir öneri yok çok kötü bir virüs rota sabredin tedaviye uyun beslenmesine dikkat edin
Sedayun13 Benim bebeğimde geçirdi 5. Günde geçti diyebilirim 2 defa serum aldı ne yese çıkardı ishali vardı azaldı çok şükür ilaçlarla vs insalah dizinde tez zamanda biter
EngineerMommm Baharrrrr belirtilerinin neydi acaba nasıl başladı benim kızımn dün 1 yaş aşısı vardı ateşi var ama bişey yemedigi halde kakasını yapıyor sürekli yesil ve biraz sıvı korkyrm rotami dye
Lavad EngineerMommm bizimde yeşil kakayla basladı bisey yemiyor yemedigi halde sürekli ishal ateş olmadı ama ateş ve kusmada oluyormus