Bi çocuğum olana kadar başkasının çocuğunun canının yanmasını anlamazdım. Bugün anladım ki çocuğumun canı yanınca benim daha çok yanıyormuş. 2 ay 7 günlük bebeğim var tırnaklarını kesiyordum ağzına ellerini götürdüğü için. Yanlışlıkla serçe parmağının etini kesmişim ama çok küçük. Ağlamaya başlayınca anladım canının yandığını. Çok kötü bir duyguymuş evladının canının yanması. Ağladım resmen ben canını acıttım diye. Azıcık kanadı içini çeke çeke ağladı. Şimdi uyudu Ama içim hiç rahat değil canını yaktığım için 😢🥺🥺😢😢😢