Kızlar merhaba doğum yapalı 8 ay oldu emziriyorum ve gerçekten çok başım ağrıyor halsizlik yorgunluk artık bıktım çocuğumla yeterince ilgilenemiyorum buda beni çok üzüyor kan verdim hiçbir şey çıkmadı takviye edici vitamin almak istiyorum fikirlerinize talibim 😇🌸