Merhabalar 🌸 kızımı 1 yaşından sonra doktora götürmedim şimdi bi götürmek istiyorum tavsiye edeceğiniz bi doktor var mı Küçükçekmece’de oturuyorum buraya yakın semtlerde olur. Malum doktorlar belli bi aşamadan sonra geçiştirme yapıyor biliyorsunuz güzel ilgilenen doktorundan memnun olan özellikle 1 yaş sonrası götürenler