Smilend nazlimom_ benim ki 4. Gün başladı şuan 10 günlük ve popodan gaz çıkacağı zaman uykusundan uyanıyor 😒
Dondurmalikahve nazlimom_ Baslar evet benim oglumun 2. gun basladi benim ise dogdugum gun gazim baslamis doktor icerden gazli cikti bu demis benim icin karnim tas gibiymis hemsireler gazimi cikarmis onlarda sasirmis.
Masalingonunannesi Bebeklerde 25 gune kadar sıkıntılar basladi basladi baslamadiysa ne mutlu gazsiz bir bebek oluyormus