Sweety Bebeğim daha üç aylık emiyo sigara kullanıyorum aynı anda çok stresli olduğum zaman elimde değil sütüm azaldı napicam bilmiyorum
Eylulmoms-07 Sweety bol sıvı tüketip bol bol emzirin humananin rezene çayı var onu kullanabilirsiniz ama işin başı bol sıvı tüketmek ve şık emzirmek🙏 birde stres yapmayın sigarayı bi tik azaltabilirseniz o da fark edecektir bol vitamin ve protein ağırlıklı beslenin🙏
DiDoCe Sweety Sigara sütü azaltmazki o ne alaka süt sıvı alımıyla alakali sigaranın zararları işte başka başka
UrasEgeBabysMom Sweety Kendinizi ve minicik yavrunuzu zehirliyorsunuz, yapmayın…Gerçekten isterseniz bırakabilirsiniz. Ben bebeğim için hamileyken sigarayı bıraktım 1 yılı geçti, sizde yapabilirsiniz.
Sweety LadyBugg inan okadar stresli hayatım var ki bırakmıştım tekrar başladım bırakamıyorum malesef elimde değil
Sweety Eylulmoms-07 elimde olmuyo skntidan içiyorum azaltmistim tekrar başladım üzüldükce sigaraya sığınıyorum vicdan azabı çekiyorum resmen naparsam yapım olmuyo bırakamıyorum öneriniz için çok teşekkür ederim 🙏
Sweety UrasEgeBabysMom şöyle soylim bende hamileyken bıraktım bebeğim daha üç aylık iki haftadır içmeye başladım git gide çoğaldı eşimle boşanma aşamasındayız skntidan ona sığınıyorum vicdan azabı çekiyorum ama inanın olmuyo
UrasEgeBabysMom Sweety Canınızı sıkmayın elbet bu kötü günlerinizde geçecek.İnşallah en kısa zamanda yeniden bırakırsınız.🌸