Balim38 bu arada kanguruyla ilgili olarak cevap vereyim, ben doğduğunda aldım. 3,5 kilodan itibaren kullanımda sıkıntı görmüyorlar gerçi ama kızım daha minik olmasına rağmen neredeyse iki haftalıktan itibaren hep kullandım. Kolik dönemlerinde kanguruyla yürüyüşlere çıkarak uyutuyordum, sakinleştiriyordum. Daha önce hiç denemediyseniz dört ayda orada durmayı kabul eder mi bilmiyorum. Biz hala zaman geçirmekte zorlandığımızda evin içinde de kanguruyla geziyoruz😂 6ay16 günden bildiriyorum