Kızlar kızım 3 aylık ilk ay 900 gram ikinci ay 400 3 ay 500 gram almış hemşire ve doktorum mamaya başla dedi ama kızımı emziriyorum tekrar emzirmek istediğimde diliyle itiyor emzirdikten sonra biberonla denedim tok olunca biberonu da diliyle itiyor şırıngayla sıkıyorum çıkarıyor emzirdikten sonra mama versem muhtemelen mamaya da yapacak . Kızım ağlamıyor aç olsa ağlamaz mıydı emmez miydi diyorum karnımdayken de 3 hafta gelişim geriliği vardı doktorlar minyon dediler poposunda çatlak var kakasını yapmıyor eğer mama verirsem kabızlık yapar daha kötü olur diye korkuyorum benim gibi olan var mı