Merhaba kızlar. Bebeğim 7 aylık. 3 buçuk aylıkken kakasında çok az kan ve yanağında hafif kızarıklık şikayetiyle doktora gittik. Doktor test yapmadı alerji olabilir dedi. Süt ve süt ürünleri bir de kırmızı eti kestik. Sonra dayanamadıkça yedim sadece yanağında kızarıklık oluyordu. Bende 2 3 ay diyete uydum. Şimdilerde yemeye başladım yanağı kızarmıyo kakasında kan da yok. Acaba alerji geçmiş olabilir mi