Emir0_ Bu aydan sonra kapatayim diyorum Nisan ama anlık değişiyor esiyor hava bende dereceyi şuan kıstim ay sonunda artık kapatmayı düşünüyorum sizde durum nasıl 🙄
AnnaKurt Emir0_ Hiç açmadım kış boyu ama şu an açılmaz ya. Gerçi Erzurum da lapa lapa kar yağıyor şehire göre değişir 😂
Perfect_woman Emir0_ gündüz kapalı gece açık gece de oğlum üstünü aciyo soğuk olmasın diye yakıyorum bide hasta bu ara daha kötü olmasın
Elmas16 Emir0_ henüz kapatmadık kısıkta yanıyor. Havalara belli olmuyor yağmur yağınca birden serinliyor
Feyzosunannesi Emir0_ 2 haftadır kapalı bizim ev sıcak ama akşam soğuk olunca açıyorum kizimin odasını
Sifakusu Emir0_ İstanbul dayım ama evim kuzeyde gece serin oluyor. Kızımın pazen tulumuna güveniyorum çok şükür hiç üşütmedi. Laun kapalı biraz serikleyince yine açarım gibi 🥲
Momanne06 Emir0_ akşamları acıyorumo da en dusukde gece zaten uyandığımda çok sıcak oluyor geri kapatıyorum mutfak salon 1 ni komple kapattım
busra_02 Emir0_ bizim ev arada kalıyor açık cephesi yok bende kapattım Mart sonu gibi kapattım açınca aşırı sıcak oluyor oğlum üstünü bile açıyor
maysa-19 Alperinannesiii 😂😂 Ogün bide zam gelmiş %35 .onunda etkisi oldu.banyo yaptırırken elektrikli sobayı aciyom yetiyor.