Kızlar oğlum çarşamba günü 2 yas aşısını oldu. O gün ve gecesinde herhangi bir ateslenme huzursuzluk olmadı. Ama 2 gecedir çocuk uykuya dalamiyor. Aslında uykusu var ama gözleri kapalı sürekli mızmızlanıp duruyor. Böyle birsey başına gelen varmi. Gündüzleri gayet iyi ama gece hiç uyuyamıyor. Sizce aşıdan mi olmuştur böyle yoksa 2 yas sendromu dedikleri şeyden mi oluyor anlayamadim :(