Hanımlar hayırlı ramazanlar, doğumdan bu yana devamlı süren bir enfeksiyonum var elbette doktora gittim antibiyotik ve fitil kullandım hatta eşten geçiyor olabilir diye eşimde kullandı, kültür de yolladık temiz çıktı gel gelelim hala var, tam geçiyor sonra yine aynı, şaştım kaldım şimdi oruç olduğum için tekrar doktora da gidemiyorum, var mı böyle bir şey yaşayan inanın çok sıkıldım, afedersiniz sürekli iç çamaşırı değiştirmekten de her şeyden de fenalık geldi 😭😭