Sedefblgk Kızlar doğumdan sonra gögsğm çatladı bebek emdikçe düzelir dediler devam ettim şuan baya açılmış emzirirken çok zorlanıyorum var mı bi önerisi olan 38 günlük olduk hala geçmedi varmı yaşayan bi fikri olan, lansinohu da kullandım fayda yok 😑
gokcekocyigit07 Sedefblgk karbonatlı su ile silip lanolin kremi sürüyordum ben iyi gelmişti, çok geçmiş olsun evet ilk zamanlar epey zor oluyor ama zamanla geçiyor cidden ben de çok yaşadım 🙁