Kızım 20 aylik. Doğduğundan beri alerjik kolik derken çok sıkıntılı bir bebekti. Bir de hamileyim. Artık bunaldim. Ne durdan anliyor ne de yapmadan. Istanbulda oturuyorduk. Sosyallessin diye evimizi Adanaya taşıdım memleketime. Çocuklarla oynamıyor ve yalniz oynmayayi seviyor. Daha doğrusu oyun arkadaşı benim. O kadar sinirli ve inat ki dediğim dedik olsun istiyor. Herşeyi anlıyor biliyor yapıyor ama konuşma yok. Anne baba diyordu artik onu da demiyor. Ne olur bir akil verin bana. Yoksa gerçekten psikoljik olarak yıpranmış durumdayim