cennetkokulubal Dalin kullanıyorum ama artık değiştirmek istiyorum pek memnun değilim . Önereceğiniz var mı?
plakayerli cennetkokulubal en çok duru granül sabunu seviyorum ama çok pahalı. Siveno aldım su gibiydi normali mi öyle bilmiyorum.
Sibel_87 cennetkokulubal ben duru granül kullanıyorum memnunum arada hacı Şakir’i alıyorum ikisi de iyi bence
spaceship Uni baby kullanıyorum. Granül de kullanmıştım ama sıvı sevdiğim için uni baby e geçtim. Burada bekleyeyim, aşırı süper bir şey önerilirse..
Nihalalp cennetkokulubal arkadaşlar Dalin ve üni baby pek temiz içerikli değil.onlari kullanmayın baby mebtemiz bir de granül matik.kozmetiklerde indirime giriyor granuller