Merhabalar, 4.5 aylık bir kızım var yaklaşık 1 aydir saçlarım dökülüyor. İlk zamanlar çok fazla değildi önemsememiştim ancak son iki haftadır avuç avuç dökülüyor. Buarada bebeğim hem mama hem anne sütü ile besleniyor. Aynı durumu yaşayan var mi önerileriniz nelerdir?