ogrtmnanneee 5,5 ayda tadımlara başladık. Şuan 6,5 aylık oğlum. Son kontrolde doktor kıymaya başla 10 gün sonra demişti.3 kez çektirdim kuzu kıyma aldım. Top top yapıp buzluğa attım. Dün sebze çorbası yaptım içine attım kıyma da haşlandı sonra blender bıızzt.. güzelce içti ilk denedim ama sonrasını bende bilmiyorum. Köfte, et olarak nasıl tüketir bende bekliyim burda 🙈