Bebekannesi Bebeğim de dil bağı var 25 günlük daha kestirmeyi düşüyoruz konuşmasında bi sorun olur mu birde hangi doktora götürmeliyiz çocuk doktoruna mı
ipek3407 Bebekannesi galiba çocuk doktoru yönlendiriyor tam bilmiyorum ama. Peltek yada kekeme oluyorlarmış görümcem in bebeğinde de vardı kestirdiler
NekwaSultan Bebekannesi dil bagi emmesine engelse kesiliyor. Ya da ileride konuşmasında bir problem olursa. Bize ilk dogumda cerrah bakti öyle dedi 11 aylik olduk ama tam emin değildi bizimkinin dil bagi oldugundan heralde yok.
Erda Bebekannesi biz 7 günlükken sünnet yaptırdık o arada farkedildi sünnetle beraber dil bağını kestiler bebekken eşimde de varmış emmesi hemen değişti
Bebekannesi NekwaSultan engel değil değil ama konuşmasını etkiler mi acaba kestirmeyi düşünüyoruz kestirmce normal konuşur mu
NekwaSultan Bebekannesi eger dil bagi ise peltek fln gibi degisik konuşabilir dedi cerrah. Kesilince bir sorun kalmiyomus.
Erda Bebekannesi bebekken emmekte zorlanıyormuş dilini dışarı çıkaramıyormus o yüzden kestirmişler eşimin konuşmasında hiç bir şey yok
Deletedmom136 Benim de dil bağım var ama hiç engel olmamış duruyor kızımda dudak bağı var o emme ve konuşma konusunda daha çok sıkıntı yaratıyormuş galiba. Dil bağı genelde oluyor da bende doktorumuza sorucam unutmazsam inşallah 🤦🏻♀️