Annelojist Neredeyse 4 aylık olmak üzere olan bir oğluşum var 👶🏻 Ellerini sanki aç kurt gibi sürekli ağzına götürüyor veya tuttuğu herşeyi ve salyamızda var epeyce 🥲 ateş vs henüz olmadı ama minik hızursuzluklar yapıyor. Acaba diş belirtisimi bu? Eğer diş ise çıkması ne kadar sürer?
BelaCivciv Annelojist 3 ay 8 günlük kızım da böyle😅 Ellerini keşfettikleri için hep ağızlarındaymış, salyası da damakları sertleşiyormuş. Yani erken de çıkarabilir birkaç ay sonra da, belli olmuyormuş yani🤷🏼♀️
Haydinn Annelojist hiç belli olmaz canım bizim 6. Ayda yerler belli idi ama 8. Ayın içinde anca çıkardı iki diş o da 😂 umarım hemen atar cok ağrısı sızısı olmaz vere inci gibi çıkar dişleri 🥰🌸
Elisaipek Annelojist o aylarda bütün bebekler elleri ağzında olur keşfettikleri için diş değildir canım
Happy_moms65 Evet dişleri kaşınıyor bizmde 3-4 aylıkken başladı kaşınmaya 5 buçuk 6 aylıkken alt dişleri çıktı. bir gün huzursuz oldu,37.5 ateşi çıktı birkaçgün sonra dişler göründü. ben hep eline pırasa, havuç vs verdim. çok iyi kaşıyor