Haydinn şimdi kaç aylık yada kaç kilo doğduğu önemli değil ilk ay için çok 1.5 kilo. Günde alması gereken ortalama bir miktar var. Küçük doğan bebek çok kilo alsın iri doğan az kilo alsın demiyor doktorlar o nedenle çok kilo almış dedim. Sadece anne sütüyle kilo alıyorsa doktor emzirme demiyor ama mama da yiyorsa mamayı bırak diyorlar. Beni yanlış anlamayın söylenen bu diye