Kızlar geçenlerde babam kızıma telefondan kırmızı balik izletmiş o gün bu gündür telefon istiyor ben vermiyorum ama babam veriyor eşim veriyor artık onları telefon olarak görüyor her gittiğinde telefon istiyor bende bunu yapamıyor.Bunu nasıl düzelteceğim gün içinde neler yapayım da bu bağımlılığından kurtulsun körü körüne alışsın istemiyorum televizyondaki çizgi filme bakmıyor mesela sevmezde zaten ama telefon konusu giderek artıyor.Aktivite mi acaba telefonun yüzüne baktirmaz yoksa sürekli dışarı mi çıkmak kafam iyice karıştı bana bir yardım 🙏