busra37 hiç sallamadım, memede de uyutmadım. doğduğundan beri uykusu gelince emzirip dalmaya başlayınca memeyi alıp yatağına yatırıyorum devam ediyor uykuya. -tabi uzun süre emdiyse, çünkü bazen beni emzik olarak kullanıyo- atak zamanları falan dışında yatağına koydum uyudu hep. ama tabi diş çıkarma döneminde vs değişebilir bu alışkanlık, büyüdükçe her an başka şeylere alışıyorlar..