Kızlar benim bebeğim haftaya 8 aylık olacak ama yüzüstü dönmüyor daha doğrusu dönmek istemiyor. Küçükken iki sefer dönmüştü ama korktu ve bir daha dönmedi. Onun dışında desteksiz kısa süreli oturabiliyor başını da iyi tutuyor. Döndürmek isteyince bağırıyor ve kesinlikle dönmek istemiyor resmen kasıyor kendini. Bende tabi bu durumu kafaya çok takmıştım etrafımdaki bebekler dönüyordu ama oğlum dönmüyordu. İki doktorumda hiçbir sıkıntı olmadığını bazı bebeklerin dönmemesinin normal olduğunu söyleselerde içim rahat etmemişti. Neyse konumuza gelelim 😊 bugün parkta bebeğimi gezdirirken benim genç bi kadınla tanıştım 2 yaşında oğlu vardı. Konu konuyu açtı. Onun da bebeği hiç dönmemiş. Hiç emeklememiş. Ama 11. Ayında yürümeye başlamış. Hiç mi dönmedi dedim. Hayır bir kere bile döndüğünü görmedim biz döndürmeye çalışınca ağlıyordu istemiyordu birçok doktora gittik ama hiçbir sorun olmadığını sadece istemiyor dediğini söylemişler. Ve bu bebek hiç dönmeden yürümeye başlamış. Peki yürümeden önce bi yere nasıl gidiyordu dediğimde gitmiyordu öyle oturuyordu dedi 😊 sonra birden ayaklanmış ve yürümeye başlamış. Şu an 2 yaşında sürekli yüzüstü uyuyuyormuş. Bilseydim asla kafaya takmazdım sen sen ol benim gibi kendini yıpratma düşünerek. Bende çok korkuyordum ama dönmeden büyüdü gitti dedi. İlk defa dönmeden büyüyen bir bebekle karşılaşınca içimdeki korku gitti resmen 😊 yani ben oğlum dönmeden yürüyemez falan diye düşünüyordum saçma ama 😊 demek ki böyle çocuklarda varmış. Demem o ki bu hikaye bize örnek olsun benim gibi bebeği dönmeyen anneler varsa biraz içini rahatlatsın çocuğu zorlamasınlar diye yazıp anlatmak istedim. Bırakın bizimkilerde dönmeyiversin. Haa bu arada oğlum yürüteçte kendini geriye atıp geri geri az bişey gidiyor ama öne doğru gitmiyor o kadının bebeği de aynı şekilde uzun bi süre yürüteçte sadece oturmuş kendini yürütmemiş. Yani bu bebeklerin ortak özellikleri tembel oluşları bence😊 hiç korkmayın normalmiş. Doktorum da normal olduğunu söylemişti zaten.