Merhaba arkadaşlar soru şu bebegim bir hafta küvezde kaldı çıktıgında rutin kulak testi yapıldı fakat 6. Ayda üniversite hastanesnde tekrar edilmesi gerektigi söylendi bunun için hangi bölümden almam gerekiyor acaba bana o zman farklı bir isim söylenmişti hatırlamıyorm şuan