Hemsire25 simdi bi yerde denk geldim kalkmış sanırım👇
İşte yürürlükten kaldırılan genelgenin detayları
Yürürlükten kaldırılan genelgede, 1 Temmuz 2021 tarihi itibarıyla kamu kurum ve kuruluşlarının normal düzen ve mesai saatlerinde çalışmalarını sürdüreceği kaydedilmişti.
Yine yürürlükten kaldırılan genelgede, Sağlık Bakanlığı ile Milli İstihbarat Teşkilatı Başkanlığı hariç kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanlardan; Sağlık Bakanlığının belirlediği kronik rahatsızlığı bulunan 60 yaş ve üzeri çalışanlar (yönetici pozisyonundakiler hariç) ile gebeliğinin 24′üncü haftasından 32′nci haftasına kadarki süre içerisinde bulunan çalışanların idari izinli sayılmaya devam edileceği bildirilmişti.
İdari izinli sayılanların göreve gelmedikleri süre zarfında istihdamlarına esas görevlerini fiilen yerine getirmiş sayılmaları, genelgenin yürürlükten kaldırılmasıyla ortadan kalktı.