Merhabalar , en son 2 yaşında geride bıraktığımız vurma davranışı 3 yaşa girmesiyle tekrar ortaya çıktı artık psikolojim bozulmak üzere ben uyurken pat diye sürekli bana vuruyor ya da gün içinde tam güzel oyun oynarken bi anda aklına geliyor ve vuruyor sanki napacağımı merak eder gibi bekliyor bir de? Yalnız değilsiniz cümleleriniz bana çok iyi gelecek bu bi gelişimsel dönem mi normal mi? Çünkü artık kendimi suçlamaktan yoruldum.