Merhaba arkadaşlar . Kızım 20 aylık yaklaşık 1 aydır baş ağrısı tarifliyor. Gözlerini arada kısıyor göz kapakları titriyor. Dokta gittik pek bu yaşta söyleyen çocuk olmaz taklittir belki dedi ama Yine de bakalım nolur nolmaz dedi . Pazartesi beyin MR çekilecek , 19 unda da göz muayenesi var. Böyle bişey başına gelen var mı acaba . Son günler de çok sık düşmeye başladı . Dizleri hep yara içinde . Allah korusun inşallah bişey çıkmaz ama üzülüyorum işte