Ruya011 Avent kullanıyordum, 6-18 e geçeceğim ancak fiyatlar uçmuş:( bunları kullanan var mı uçları avent gibi mi
DemirAlaz Ruya011 tomme tippe çok kötü bence avent kullanırken meraktan aldım çok ağır çocuk zor tutuyo ağzında
Ruya011 Aselemine27 avent kullanıyoruz memnunum ancak muadili var mı onu merak etmiştim teşekkür ederim