pingupingu9 Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük annem babam kardeşim veya başkaları geldiği zaman çok ağlıyor sakinleşmiyor, aynı şeyi dışarı çıkınca veya başka eve gidince de yapıyor Bebeği bu sekilde davranan varmı? Hava güzel dışarı çıkmaya korkuyorum;(
mamanveutdormir pingupingu9 benim kızımda anlamsız şekilde iki dedesinde de ağlıyor. benim babama bi süre sonra alışıyor gibi oluyor ama eşimin babasına gidince baya kriz yapıyor zor sakinleştiriyorum. ilk torun her iki tarafta da ölüyorlar torun diye ama kızım pas vermiyor şimdilik inşallah düzelir 😣
Ankakusu35 pingupingu9 keşke benim kızımda ağlasa ya herkesin kucağında duruyor acaba diyorum annesini tanımıyor mu ? Güvenli bağlanamıyor muyuz? 4 ay 10 günlük gelişiminin bir parçası üzülmeyin
Guler1114 pingupingu9 1 buçuk yaşında hala dedesini görünce krize giriyor ama genel olarak parka hep çıkarttım çocukları çok seviyor
pingupingu9 Snowglobe küçük yabancılıyor alışır zamanla diye düşünüyordum ama siz öyle söyleyince endişelendim
Snowglobe pingupingu9 valla dudak büzüp iç çeke çeke ağlıyor hemde. 😂 Ama son 1 aydır falan daha iyi tabi
mamanveutdormir pingupingu9 bana geldikten sonra sakinleşmesi çok uzun sürmüyor bizim böö oyunumuz var yapınca susuyor Allahtan
Snowglobe pingupingu9 olabildiğince dışarı çıkarıyorum. İnsanlar onla konuşmadığı sürece mutlu. Ama Biri gelsin laf atsın. Hemen değişiyo surat
Kahya0153 Ankakusu35 valla benim kızım sizinki gibi bende aynı şeyi düşünüyorum herhalde beni tanımıyor bağlanamadık diye bu arada 10 aylık olacak hala aynı 4 aylıkken de yabancılamazdı
EsilaGizem Tamamen benim kızımı anlatmışsın canım şuna 7 aylık geçti alıştı çok yabancılara ağlıyor ama öyle eskisi kadar değil ben hep dışarı çıkararak alistirdim daha fazla yabancı içine soktum 1 ağladı 2 ağladı alıştı sonra
Ankakusu35 pingupingu9 inşallah ilk kızımda sizin bebeğiniz gibiydi şimdiki kızım böyle olunca bir de böyle dert yakınan anneleri görünce ister istemez aklıma takılıyor☺️
Sifakusu pingupingu9 kapanm zamanı doğum yaptım bende babamı falan görünce kıyametler kopardı. 18 aylık şimdi geçti. Bayramda bi misfirlikte gider ark odada bebekle tek başıma otururdum yalnız değilsin:( bizim evimize birileri gelince daha çabuk alıştı ama biz yanamcı bi yere gidince çok fena oluyordu yarım saate kalktıpım bile olmuştu
Kahya0153 Ankakusu35 valla herkese gider öyle pek annem nerde demez yani 😀 ben sosyal bir bebek olduğunu düşünüyorum çünkü çok da güleç herkese Güler başta takıyordum da şimdi alıştım