Sehervakti Benim de almam lazım kan değerlerime baktırdım çok düşük geldi ilaçlarla toparlaynxa doktor damardan serumla demir takviyesi yaptı ama kiloda değişiklik yok iştahımı etkilemedi nasıl alcam valla bilmiyrm çocuk gibi duruyorm eşimin yaninda
Cennet-Eserr Raupe bastırmayı düşünüyorum bu hafta içii doktor ve diyetisyene gideceğim kilom iyi askında ben biraz daha almak istiyorum
Boncuk1421_ Benimde kilo almam lazım zayıflatırım gününe güne ve bebek emziriyroum emzirmesem neyse de nerden gelecek bu süt
2cocukannesi__ minikbaykus 🤷♀️ ah Bilsem bende dali kırılmış gibi duruyorum 😄 yani herkez ne kadar kilo verdin diyor 63 ile hamile kalıp 75 ile doğuma girip 55 olup 5 Ay 19 gunluk bebem 😄
Prenses_annesi22 Cennet-Eserr benim gibi olsan ne yaparsın acaba 😁 ben kendimi bildim bileli 40-45 kiloyum yukarısı 1 defa oldu hamıleyken 60 oldum 3 ayda 41 düştüm.Okdr doktora gittim metabolizma hızlıymıs kilo alamazmışım okadar kortizon vuruldum yok yok yok kilo alamıyorım.Naptıysam olmadı bende uprasmayı bıraktım artık.Kabullendım böyle kendımı
Cennet-Eserr Prenses_annesi22 ben yersem iyi kilo alıyorum da işte mesele orda bi iştah açılsa alıyorum kilo yani