Evet bulaşıyor görümcemin çocuğu gripti misafirliğe çağırmışlardı ama hasta olduğunu bilmiyordum bilsem zaten gitmezdim ertesi gün benim kızımında burnu akmaya başladı hafif ateşi oldu ama çok fazla sürmedi bir kaç gün sonda düzeldi Allah tan ateşide çok fazla yükselmedi. Şu hasta olupta evinde oturmayan insanları anlamıyorum gerçekten ben hastaysam kim çağırırsa çağırsın gitmem günler torbaya girmedi ya neden başkasına bulaştırayım hastalığımı ben bu konuda çok sertim çevremdeki insanlar artık biliyor kimseyi hastayken kabul etmiyorum ve gitmiyorum darılmaca gücenmece yok bu işte kızımın antibiyotiğe alerjisi var kullanamıyor hasta olmaması için elimden geleni yapıyorum